Knytis-lunch

Idag åkte jag iväg på morgonen för att ha lite knytis-lunch med gamla goda väninnor ;D Det var trevligt och mycket gott!! Det borde vi göra lite oftare än vad vi brukar göra. Nu har vi iaf några dater inplanerade :D
Här hemma känns det som att vi kommer närmare trotsåldern. Det finns i princip inget hon vill äta förutom köttbullar. Hon kastar saker på marken och är allmänt gnällig. Det är en liten dramaqueen vi har. Nyss var det korv med bröd till middag men det blev ett: "Jag vill inte ha koj" och springer ut ur rummet gråtandes typ. SUCK.
Vad kan man laga  till middag egentligen?! Jag är så fantasilös. Oftast blir det ju då köttbullar. SUCK IGEN.
Idag ska jag skicka in mitt CV på olika siter. Första steget i jobb-sökeriet. Fyfan. Knyter sig i magen bara jag tänker på det. Hur ska detta gå! Om 2 månader vet vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0