Usch

Inte ett dugg nöjd med headern. Den är så o-klar som den bara kan bli. Men men, orkar inte fixa!
Jag är inte bara krämmissbrukare jag är även fyndoman. Det är inte ofta jag handlar till ordinarie pris. Och ofta kan jag minnas hur mycket mina fynd kostade eller åtminståne att de var fynd :)

I tisdags köpte jag ett par jeans på Åhléns för 119 spänn. Eg. skulle de kosta 149 kr på rea (ord 399 kr) men jag hade en 20%-rabattkupong oxå! Tjitjing!
Sen handlade jag ett par benvärmare med rosett på Lindex för 59,50 (ord 99 kr) och en barntisha 19,50 :D (ord 69,50 kr)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅÅÅÅH vad kul! en BLOGG!!! WIHO! yey!

Man behöver inte ha en skitflashig top tycker jag, sålänge den känns intressant :-) Men jag gillar min rosa bandet top, den kanske får hänga med några veckor extra utöver oktober? ;) hehe, om jag inte tröttnar och gör en ny! nu ska jag lägga till din blogg bland mina länkar så jag kan gå in vaaarje dag och kolla vad du har för kräm dagen till ära;) nerrå!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-10-01 @ 13:42:31
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0