Söka jobb

Snart är jag klar med min utbildning. Det är inte långt kvar ALLS. 3 december = avslutningskryssning sen är man utkastad till vargarna. HUA! Jag vet inte om det är det här jag vill och tänk om jag inte får något jobb!
Det är lite smått ångestfyllt. Speciellt då vi står utan inkomst i december. DECEMBER = juletider. From okt lön ska jag nog börja handla lite julklappar, främst till mitt barn. Hon tycker det är väldigt roligt med presenter nu för tiden.
Och så klart kan man inte hålla sig från presenter så det får hon lite då och då trots att det inte är jul eller födelsedag :D När hon får en inslagen present ropar hon "JA! Jag heter tre år". Fast hon är bara två.


Tiden går så fruktansvärt fort, snart fyller hon tre år. Hon är en stor flicka nu och inte min lilla bebis. Det kommer va så spänt och se hur hennes syskon kommer se ut. Kommer de va lika? Samtidigt räcker det med henne. Fy vad jobbigt med en till och ta hand om. Samtidigt va mysigt med en bebis. Samtidigt usch för illamåendet igen. Samtidigt skulle jag försöka njuta av varje sekund av graviditeten som jag inte gjorde sist. Den var mest för given. Samtidigt så är det ju faktiskt inte helt bekvämt att va gravid. Fan är det pest eller är det kolera?
Och nu har jag spenderat ännu lite mera tid på att inte söka jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0