Födelsedagen

Jag fyllde år igår! Det var en myspys-dag med inga som helst tillställningar. SKÖNT! Jag har varken lust eller ork i år. Kanske man kan hitta på nåt senare när man får pengar.

I torsdags var jag hemma hos pappa och blev bjuden på middag och fick presenter. I fredags skulle vi vänta till 17.06 och öppna presenter eftersom jag är född då men det blev en timme tidigare. En ivrig sambo orkade inte vänta längre :P
Jag har hittills fått:
  • duk
  • bordstabletter
  • vas
  • 50 euro
  • assietter
  • morgonrock
  • armband
  • väska
  • penna med "mitt" namn
  • trådlöst tangentbord med mus (så jävla gött och ligga i sängen och surfa på TVn :) )
  • "laptopbricka" (en sån fast helsvart)
  • rakapparat wet & dry
  • nytt skal till min mobil
  • 2 sidenörngott
  • Dermanord Face Protection (den håller på att testas för fullt! En helt naturlig kräm utan dåliga ingredienser!)
Update:
  • 1 tröja
  • 1 orgasmatron mini 

Sen kommer det kanske lite mer senare hoho :P Men helt klart massvis med saker som jag faktiskt VILLE ha!
För mina 50 euro ska Nvey Eco-smink inhandlas! Återkommer om dem!
7e oktober var det invigning på dagis, hade ränt runt lite på stan och kände att nu börjar jag nog inte lukta så gott. Jävla dåliga deo! Invigning med massa andra föräldrar vill man ju inte lukta hobo. Snabb tripp till Slussens parfymeri, hitta en rea body mist från Esprit. Den fick duga. Den luktar faktiskt gott. Röda bär. Endast 75 kr!




Kommentarer
Postat av: Liisaa

Mjaa, det är inte så dumt att fylla år.. :) Grattis.

2009-10-12 @ 17:48:34
URL: http://rodbettan.blogg.se/
Postat av: Liisaa

Mjaa, det är inte så dumt att fylla år.. :) Grattis.

2009-10-12 @ 17:48:48
URL: http://rodbettan.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack :))



Det är inte dumt alls vill jag lova ;)

2009-10-15 @ 19:11:03
URL: http://krammissbrukarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0