Urtekram No Perfume Bodylotion

Helt ekologisk kräm som är min bästa kräm! Den innehåller inga konstigheter, vare sig mineralolja eller parabener. Den funkar på fnösktorr hud och jag har den i ansiktet. Det enda minuset är att det är ju en bodylotion som är för fet för ansiktet i övrigt, det blir gärna finnar där krämen råkar komma och inte ska vara. Fast det är inte finnar, det är väl talgfett (?) som inte kommer ut och blir inkapslat.. Milier och sånt tjaffs. Men krämen lugnar en irriterad hud så antingen är man knottrig och finnig eller kli-ig, röd och torr. Och kli-ig, röd och torr har jag varit allt för länge nu tycker jag. Sen ett plus för No Perfume, jag tycker inte om att ha eteriska oljor i ansiktet. Det känns som att min hud är lite för känslig för sånt. Nu är bara min önskan att Urtekram börjar göra lika bra ansiktskrämer! Bäst av allt priset: 59 kr på ICA. Ekologiskt behöver inte vara dyrt! :)
KKKKK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0