BR till HR

Jag har skaffat mig en skitbra idé. Men frågan är om det funkar. Att man byter BR mot HR. Vi vill ha en fyra någon annanstans i Stockholm och jag blev väldigt sugen på att flytta in i en stor lägenhet med stort badrum och tvättmaskin!! Åhh vilken dröm! BR är en tvåa. Har sett massa lägenheter som har hyror som är lägre än det vi har nu men ändå är stora lägenheter. Alltid välkommet. Tom inne på söder var det billigare. Men där känner jag att jag nog inte vill bo. Vill inte ha en kaxig söderunge hemma sen. Samtidigt så känns det oxå så taskigt att byta dagis bara så där, nu när hon har så mycket kompisar. What to doooo....  :S

Intressanta områden att bo på: Hägersten, Gröndal, Liljeholmen, Årsta, Enskede....

Kommentarer
Postat av: johanna

HÄGERSTEN HÄGERSTEN HÄÄÄÄÄÄGERSTEN!!!! :-) jag ska tillbaka dit en dag! vore det inte najs om våra ungar gick en klass under varann på åsen :-D

2009-10-09 @ 07:32:12
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/
Postat av: Linn

MHMM... jag har oxå velat tillbaka :D saknar TUNNELBANA!! du har väl varit med om barn som flyttat och kommer in på ett nytt dagis... Blir de otrygga barn?? Vill inte att det ska ske med min skatt! :( Men nån gång måste man ju flytta... jag ska ha ett stoooort badrum :D

2009-10-10 @ 20:56:20
URL: http://krammissbrukarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0