Yves Rocher Bio Specific Active Sensitive

Innan jag slutade med att använda krämer som innehöll mineralolja hade jag en favoritkräm. Det var hör och häpnad Yves Rochers kräm Bio Specific mot rodnader. Den återfuktade väldigt bra och jag upplevde det som att rodnaderna dämpades. Oftast köpte jag den alltid till halva priset, det är väl det som är bra med Yves Rocher och alla deras fantastiska erbjudanden och lotter och paket man får på posten :D MEN, en gång  vann jag inte på Yves Rocher snacka om att jag blev förvånad!! Där vinner man ju alltid högsta pris.
Tillbaks till krämen! Den var bra, men den innehåller mineralolja så jag använder den inte längre tyvärr.
KKKKK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0